Uhelné sklady Kolín - výdejní místo

V uhelných skladech UNIKOMu nakupuji uhlí již několik let.

Uhlí si objednám z pohodlí svého domova přes telefon nebo rychlou online objednávkou.

Uhlí mi vždy dodají přesně v objednaný den a platím jen opravdu za to, co mi dovezou a složí přímo do sklepa. Mohu zaplatit i kartou. I při nedostatku uhlí jsem byl vždy s dodací lhůtou spokojen.

Dokonalá služba.





Havlíčkova ul.
Areál nákladového nádraží

280 02 Kolín

Objednávky 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Po-PÁ: 6,30-15,00 hod.
Telefon: 778 471 161

Možnost platby kreditní kartou, přímo u řidičů nebo při vlastním odběru.
PLATBU KARTOU HLASTE PŘEDEM!


 

Reklamační řád pevných paliv

 

Jakost paliva je určena katalogy výrobců tuhých paliv. Kupující po převzetí dodávky neodkladně oznámí prodávajícímu zjištěné vady jakosti a to u zjevných vad do 24 hodin od převzetí dodávky (nevztahuje se u vlastního odběru ze skladu).

U skrytých jakostních vad lze uplatnit reklamaci do dvou měsíců od data dodání, pokud nedošlo k podstatné změně dodaného paliva vinou kupujícího. Jedná se o případy, kdy dodané palivo obsahuje nepřípustné hodnoty nespalitelných zbytků, nebo má nižší výhřevnost. Tyto vady se prokazují laboratorním rozborem vzorku odebraného z reklamované dodávky. V případě zjištění nesprávnosti reklamace podle výsledků laboratorního rozboru, hradí náklady s tím spojené kupující. Kupující je povinen umožnit prodávajícímu odběr kontrolního vzorku paliva, který se zašle k výrobci na rozbor - lhůta na vyřízení je 30 dni.

Reklamaci paliv a služeb prodejce přebírá pověřený pracovník

Reklamaci vyřizuje pověřený pracovník do 14 kalendářních dnů od převzetí reklamace.

Reklamované zboží (palivo) ponechá kupující složené na místě v původním stavu do doby, než prodávající zajistí jeho kontrolu. O vyřízení reklamace se sepíše zápis, ve kterém se uvede i způsob náhrady oprávněné reklamace.

Záruka se nevztahuje na:

Uskladnění zboží

Kupující je povinen uložit palivo na vhodném místě a provádět jeho kontrolu, za případné samovznícení nevhodným skladováním nenese prodávající odpovědnost.

Závěrečná ustanovení

Práva kupujícího z vadného plnění (dále jen „reklamace“) musí být vždy uplatněna v souladu s tímto reklamačním řádem. Záležitosti tímto reklamačním řádem neupravené se řídí právním řádem České republiky. Prodávající seznámí kupujícího s tímto reklamačním řádem vhodným způsobem a na žádost kupujícího mu předá v textové podobě. Tento reklamační řád je v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb. Občanský zákoník a zákonem číslo 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele ve znění ke dni 1.1.2014.

Přijímání reklamací

Po - Pá 6:00 do 15:00
Sobota 7:00 do 12:00

Čáslav dne 1.7.2017

 

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.